sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Harpie

Aseara,am decis sa nu mor eu prima.Ii voi sorbi fiecare clipa de respiratie pana-l voi lasa fara aer.
Apoi am sa ma joc cu el,muscandu-i buzele ...si stergandu-i sangele...iesit din urmele dintilor mei cu limba.

Ca soarecele si pisica...doar ca pisica nu ucide din dragoste..niciodata. Refuzi sa crezi ca poti sa mai iubesti dupa ce faci atatea crime. tu esti liber..in timp ce eu sunt inchisa in camera asta rece..si mizerabila. In schimb eu macar traiesc cu amintiri, astfel merg mai departe prin noroi.

Amintirile tale insa..vor fi diferite, vor blestema ziua in care m-au cunoscut.La inceput vei spune ca sarutul meu are gust de anafura...si vei gusta din el zi si noapte ..pana ce trupul iti va fii plin de venin ..si amaraciune..caci anafura mea se numeste Harpie.

Te vei trezi dimineata si frigul iti va strapunge oasele iar usa de la intrare va fi larg deschisa....ochii caprui iti vor fii chinuiti de lumina..iar pleoapele-ti vor cadea obosite..ranite si corpul iti va aluneca in nestire. Pentru ca eu n-am ce sa-ti ofer.Eu n-am nimic.Doar vorbe multe.

Du-te si spune-le ca sunt un monstru in corp de femeie usoara care nu are scrupule,care nu are regrete si nici sentimente,care te-a privit cu scarba si ti-a vorbit de la inaltime dar sa nu uiti un lucru.. ca ti-a marturisit ,astazi,ca a iubit candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu