duminică, 3 iulie 2011

Greaţă.

Mă mai ridic şi azi din pat,
exact la aceeşi oră.
De trei dimineţi exact la aceeaşi oră.
8:32.
şi atunci cum mama măsii să n-ai impresia
că şi ziua asta îi tot degeaba.

afară îi la fel de însorit
ca-n Moina lu'Bacovia.

stadiul incipient (I)
mă prind de mâna care mă trage înapoi.

stadiul mediu (II)
dificultăţi de vorbire.
comportament antisocial.

stadiu tardiv (III)
dezorientare temporală.
lipsa iniţiativelor şi motivaţiilor
consum excesiv de alcool şi tutun.
dificultaţi de înţelegere ale acţiunilor facute.

pauză.

stadiul incipient (I)
mă prind de mâna care mă trage înapoi.

stadiul mediu (II)
dificultăţi de vorbire.
comportament antisocial.

stadiu tardiv (III)
dezorientare temporală.
lipsa iniţiativelor şi motivaţiilor
consum excesiv de alcool şi tutun.
dificultaţi de înţelegere ale acţiunilor facute.


pauză.

stadiul incipient (I)
mă prind de mâna care mă trage înapoi.

stadiul mediu (II)
dificultăţi de vorbire.
comportament antisocial.

stadiu tardiv (III)
dezorientare temporală.
lipsa iniţiativelor şi motivaţiilor
consum excesiv de alcool şi tutun.
dificultaţi de înţelegere ale acţiunilor facute.



scurtcircuitarea acestui sistem

ar fi absolut vitală şi binevenită.

..ies la o tigara

2 comentarii: