vineri, 22 octombrie 2010

a mine..a tine ..a noi.

nu-mi mai gasesc locul la masa.pe scaun.. pe scaunul de langa pat ....pe cearsaf...pe perna..sub plapuma.....in gandul tau.
si-mi aprind iar o tigara...si atept sa treaca timpul. sa plec maine. sa plec de aici. aici inca miroase a mine..a tine ..a noi.

" ai cafea?" A cafeaua noastra... aceeasi scrumiera si aceleasi "nu am timp".
Timp ..valoreaza mult prea putin ca sa-l las sa-mi treaca prin gand. L-am incuiat in camera lui...si sta..acolo..cuminte si ma asteapta..pana am sa-l eliberez. Timpul mi-a luat prea multe.

Azi nu ma placi, dar ma iubesti. dar nu asa cum inteleg eu iubirea. E diferit..obisnuiam sa te scald in vise si dorinte...E ca si cum te-ai afla langa mine permanent ..band din aceeasi cafea...fumand aceeasi tigara...sprijinindu-ne pe aceeasi sfoara gata sa se rupa..statnd pe aceeasi parte a patului..gasindu-mi locul langa tine..si..levitand...Noi n-aveam sfarsit, inceputul se afla in scrum.

te privesc cum te indrepti spre usa si astepti sa zambesc sec cand spui "trebuie sa plec"...si sa ma intorc pe perna ..dar.. e doar o iluzie
insa...

Aici inca miroase a tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu